Kun je je kort even voorstellen?

Mijn naam Rika Slagter, 47 jaar en 26 jaar werkzaam bij Tsn-thuiszorg als verzorgende IG en planner van team Eemsmond. Samenwonend met Bouwko Ritzema, moeder van 2 kinderen. Niels is 17 jaar en Esmee is 14.

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?

Ik ben actief binnen de jeugdcommissie en sta achter de bar in de voetbalkantine.

Sinds wanneer?

Ik zit sinds vorig jaar september in de jeugdcommissie en sta al een aantal jaar achter de bar. Hoeveel jaar durf ik zo niet te zeggen.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?

Ja, ik ben een aantal jaar jeugdleider geweest van Esmee haar team.

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?

Ik mag op zaterdagochtend graag achter de bar staan. Even gezellig een praatje maken met eenieder. Wat betreft de jeugdcommissie dat je iets kan betekenen voor de jeugd. De jeugd heeft immers de toekomst toch?!

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?

Verbeterpunten zijn er altijd. Communicatie is er één van.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?

De gezelligheid en saamhorigheid in zowel goede tijden als in minder mooie momenten/tijden.

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?

Marijke van Wolde. Zij is ook actief achter de bar.

Wat zou je de lezers mee willen geven?

Wij zijn nog altijd op zoek naar vrijwilligers. Zowel voor achter de bar en als  jeugdleider /   trainer.